//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

[ FTL (2019) ]


ΙΔΙΟΙΣ ΟΜΜΑΣΙ Cinema [ Ξένη Ταινία Μικρού Μήκους ] 

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

[ Eddie Money - Take Me Home Tonight / Video / 1985 

ΙΔΙΟΙΣ ΟΜΜΑΣΙ Music 1

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

[ Rolling Stones/Guns N' Roses/AC/DC - Sympathy For The Devil In Paradise City (Mash Up) 2016 ]


ΙΔΙΟΙΣ ΟΜΜΑΣΙ Music 2

 ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

[ Βασίλης Λεβέντης - Οδεύουμε Προς Νέα Πτώχευση (08/2023) ]

[ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ : ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ]

[ΟΛΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΤΥΧΕΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΟΔΥΝΗΡΕΣ ΑΔΙΕΞΟΔΟΥΣ. ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ, ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ, ΣΟΣΙΑΛΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΒΑΣΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ  ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΠΕΙΡΟ ΚΑΙ ΑΤΕΛΕΙΩΤΟ ΦΑΥΛΟ ΚΥΚΛΟ ΚΑΤΑΔΥΝΑΣΤΕΥΣΗΣ, ΚΑΤΑΠΙΕΣΗΣ, ΑΠΑΤΗΣ, ΛΕΗΛΑΣΙΑΣ, ΑΥΤΑΠΑΤΗΣ, ΔΙΧΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΣΥΔΟΣΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΟΝΕΣ, ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΟΥ ΙΣΧΥΡΟΥ ΝΑ ΘΡΙΑΜΒΕΥΕΙ. ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΤΡΙΤΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΩΣ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ. ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΝΑ ΝΕΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΙΣΧΥΡΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΕΡΙΛΗΨΗ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΛΑΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΑ ΤΑ ΚΟΙΝΑ, ΖΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΡΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΨΕΥΤΟΒΟΛΕΨΗ ΚΑΙ Η ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΕΝ ΜΕΣΩ ΜΙΑΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΚΙΚΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΚΜΗΣ]


ΙΔΙΟΙΣ ΟΜΜΑΣΙWebTV1 

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Κ.Βελόπουλος - Μιλώντας για Τρίτο Παγκόσμιο και Αρμαγεδδώνα (10/2017) ]


[ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ : ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ]

[ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΤΡΑΤΟΥ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΘΑ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΕΙ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΤΗΣ ΜΕ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥΣ ΜΕ 100 ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ]

[Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ : 20 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ, ΥΠΗΡΧΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ, ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΣΤΑΘΕΙΑ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΑΡΑΚΜΗ,  ΑΚΡΟΔΕΞΙΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΚΡΟΔΕΞΙΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ. Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΕΠΑΙΞΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ. ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΕΞΟΠΛΙΖΕΤΑΙ ΠΥΡΕΤΟΔΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟ ΚΟΜΜΑ AFD ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΟΥ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ ΠΑΝΤΟΥ, ΟΙ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΔΙΧΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΑΞΟΝΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΤΡΙΤΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΧΡΟΝΟΥ]


ΙΔΙΟΙΣ ΟΜΜΑΣΙ Web TV2 

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2018

ΣΚΑΝΔΑΛΟ NOVARTIS: Άγριος διασυρμός από τον καραμανλικό Αντώναρο κατά της παράγκας μιζοτάκηδων και μπουμπούκων

Ακόμα μία ανάρτηση μετά τη διαγραφή του από τη ΝΔ έκανε ο Ευάγγελος Αντώναρος. Επαναλαμβάνει ότι περιμένει να συγκληθούν τα αρμόδια όργανα του κόμματος και να κληθεί όπως «ορίζουν οι διατάξεις» ενώ υπογραμμίζει ότι «η σιωπή τους — μεχρι στιγμής — είναι ενδειξη ντροπής κι ενοχης».
Παράλληλα, ξεκαθαρίζει πως οι απόψεις που διατυπώνει είναι προσωπικές και πως δεν παίρνει οδηγίες από άλλα πολιτικά πρόσωπα, όπως τον Κώστα Καραμανλή. Παράλληλα απέκλεισε σενάρια προσχώρησης του στα κόμματα της συμπολίτευσης σημειώνοντας ότι «εγώ δεν έχω αλλάξει παράταξη εδώ και 40 χρόνια απο την εποχή που ο Κωνσταντινο Καραμανλής μου εκανε τη τιμή να είμαι συνομιλητής του.»

Αναλυτικά η ανάρτηση του Ευάγγελου Αντώναρου
«Αγαπητές φίλες και φίλοι,
Καλησπέρα!
Συνεχίζονται να έρχονται κατά δεκάδες φιλικά μηνύματα για τα οποία σας ευχαριστώ απο την καρδιά μου. Θα ήθελα με την ευκαιρία της επικοινωνίας μας να σας ενημερώσω για ορισμένα θέματα:
* Δέχομαι απο χθές προσκλήσεις από όλα τα ραδιοφωνα και τα τηλεοπτικά κανάλια για συνεντεύξεις μετα την αντικαταστατική διαγραφή μου (σημείωση: η λέξη αυτη δεν αναφέρεται στην ανακοίνωση της ΝΔ — γιατι?). Απόφαση μου είναι να μη βγώ πουθενά για την ώρα. Εγώ — αντίθετα με άλλους μαϊντανούς — τον εαυτό μου δεν τον κάνω “τσιρκολο”.
* Περιμένω πάντα να συγκληθούν τα αρμόδια οργανα της ΝΔ και να με καλέσουν όπως ορίζουν οι σχετικές διατάξεις. Η σιωπή τους — μεχρι στιγμής — είναι ενδειξη ντροπής κι ενοχης. Για μένα είναι θέμα αρχής. Και σ' αυτά τα θέματα εγώ δεν κάνω πίσω. Όσοι με γνωρίζουν προσωπικά, το ξέρουν καλά.
* Καλά θα κάνουν οι διαφοροι καλοθελητές να αφήσουν το όνομα του Κώστα Καραμανλή έξω απο αυτή τη συζήτηση. Το έχω πεί δεκάδες φορές και το ξαναλέω: Οι απόψεις μου ειναι ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ. Δεν παίρνω οδηγιες να πω η να μη πω κάτι από ΚΑΝΕΝΑ. Σέβομαι τον πρώην πρωθυπουργό ως κορυφαίο πολιτικό και προσωπικό μου φίλο. Αλλά η υπόθεση αυτή ειναι καταδικιά μου.
* Δεν θα χάσω το χρόνο μου να απαντώ σε κάθε ένα συκοφάντη ξεχωριστά. Ούτε στα τρόλια. Ούτε στους δήθεν ανώνυμους διαρροείς από τη παραταξη ΜΟΥ. Δόξα τω Θεώ είμαι καλά δικτυωμένος και άριστα πληροφορημένος γιά να ξέρω ποιος λέει τι σε ποιον. Αλλά ας τσεκάρουν λίγο τις πληροφορίες που διοχετεύουν. ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΚΑΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΤΟ 2015 ΜΕ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΦΑΣΗ. Γιατί ακριβως δεν ήθελα να είμαι συνυποψήφιος με ακροδεξιά στοιχεία.
* Τα περί προσχωρήσεως μου στους ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ κλπ. ειναι γελοία. Κι αυτά κατευθυνόμενα Εγώ δεν έχω αλλάξει παράταξη εδώ και 40 χρόνια απο την εποχή που ο Κωνσταντινο Καραμανλής μου εκανε τη τιμή να είμαι συνομιλητής του. Αυτά τα διαδίδουν κάποιοι σαν εναν ευρωβουλευτή της ΝΔ που προερχεται απο το ψηφοδέλτιο Επικρατείας του ακροδεξιού ΛΑΟΣ — όπως κι ο αντιπροέδρος. Αυτά για αρχή. Το ξαναλέω: Όλοι γνωριζόμαστε σ αυτόν τον τόπο.
Ψυχραιμία λοιπόν φίλοι μου. Και μη διστάζετε να απαντάτε σκληρα και τεκμηριωμένα στα τρόλια και τους μουσαφιραίους κάθε μορφης.
Σας διαβεβαιώνω: Είμαστε πολλοί. Πάρα πολλοί. Κι αυτό θα φανεί σε λίγο.
Θα είμαστε σε συνεχή επικοινωνία. Οποτε θέλετε είμαι στη διαθεση σας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου